vineri, 27 mai 2016

ACTIVITĂŢILE OLIMPIADELE KAUFLAND




BRICOLAJ


Ø Proiectul
       Proiectul s-a desfăşurat cu elevii claselor primare şi gimnaziale, sub îndrumarea doamnei învăţătoare Zarujanu Maria şi a doamnei profesoare Nistor Alina, în cadrul căreia copiii au confecţionat din lemn în jur de zece căsuţe pentru păsărele.
Ø Copiii
       Elevii au fost foarte încântaţi, au lucrat cu spor şi îndemânare, s-au luat chiar la întrecere , care căsuţă este mai frumoasă. Copiii au pus în căsuţe mâncare pentru păsărele şi le-au instalat în arborii din curtea şcolii.
Ø Rezultatele
       Rezultatul a fost crearea, ansamblarea şi montarea a în jur de zece căsuţe în parcul din curtea şcolii pentru păsărelele care vor ierna la noi în sat.














Ø

CIVILIZAŢI ÎN TRAFIC


Ø Proiectul
    Proiectul s-a desfăşurat cu elevii claselor a V-a şi a VI-a, la care am avut ca invitaţi agenţi de poliţie de la Postul de poliţie Boroaia, din cadrul I.P.J.Suceava: agent şef principal de poliţie Aparaschivei Vasile şi agent principal Atomei Andreea. La această activitate, elevilor li s-au explicat semnele de circulaţie, regulile de circulaţie rutieră, cum traversăm strada, deplasarea pietonilor pe drumurile publice, reguli pentru prevenirea accidentelor cu victime din răndul copiilor.
Ø Copiii
     Elevii au participat activ la această activitate, câţiva s-au oferit voluntari şi au colaborat cu agenţii de poliţie, oferind exemple de comportamente în trafic colegilor lor. Copiii au fost foarte încântaţi şi le-a plăcut foarte mult această activitate, mai ales că a fost una practică şi în aer liber. Copii s-au bucurat să vadă ca la această activitate a participat şi o fostă elevă şcolii unde învaţă, agent de poliţie debutant Clipa Livia Mihaela.
Ø Rezultatele
    Rezultatul s-a concretizat în dezvoltarea unui comportament responsabil, în conştientizarea pericolelor şi a urmărilor grave în cazul nerespectării normelor şi regulilor de circulaţie şi conduită.















COMPETIŢII SPORTIVE

Ø Proiectul
         Proiectul s-a desfăşurat cu elevii claselor gimnaziale, cu teme Baschet fete-băieti, grupaţi în şase echipe de câte trei la fete şi patru echipe a câte patru la băieţi, care au jucat în reprize de câte 10 minute.
Ø Copiii
        Elevii s-au bucurat, au fost foarte veseli, competitivi, s-au distrat şi au fost plini de energie. Le-a plăcut că le-am oferit şansa să joace într-o sală de sport şi cu echipament ( tricouri colorate pe echipe).
Ø Rezultatele
        Rezultatul s-a concretizat într-o activitate plină de vitalitate, sănătate şi mişcare, copiii au eliberat o energie nemaipomenită, au conştientizat importanţa mişcării , a sportului în viaţa lor de zi cu zi. La finalul competiţiei cele mai bune echipe au luat premii şi diplome.










































CREAŢII LITERARE
Ø Proiectul
               Proiectul s-a desfăşurat cu elevii claselor a VI-a şi a VII-a, şi a avut ca temă ,,La mulţi ani România- ţara mea!,, , în cadrul căreia, elevii şi-au expus propriile creaţii în straie populare de sărbătoare.
Ø Copiii
              În primul rănd elevii  s-au străduit şi au dat dovadă de imaginaţie şi creativitate, astfel ne-au încântat cu poezii frumoase dedicate ţării noastre şi neamului românesc. Elevii au fost emoţionaţi, veseli, au recitat frumos şi cu intonaţie, iar publicul minunat, i-au răsplătit cu aplauze şi cu un clasament foarte strâns, primele trei locuri fiind premiate. Toate lucrările vor fi expuse pe holul şcolii.
Ø Rezultatele
            Rezultatul a fost în primul rând crearea de către copii a poeziilor, cum ar fi:

,,Ţara mea,,

,,1 Decembrie,,

,,Din rabdare,,

,,Sunt român!,,
,,De 1 decembrie,,
        Depăşirea graniţelor imaginaţiei şi creativităţii, dezvoltarea abilităţilor de interpretare sunt rezultatele acestei activităţi frumoase de creaţie şi de serbare a zilei naţionale a României 1 decembrie.















CUMPĂRĂTURI INTELIGENTE
Ø Proiectul
          Proiectul s-a desfăşurat cu peste 30 de elevi ai claselor gimnaziale a VII-a şi a VIII-a. Elevii au pregătit referate cu informaţii despre ce sunt cumpărăturile inteligente, etichetarea produselor, cele mai nesănătoase alimente (au făcut un top), despre E-urile şi substanţele de pe etichete, data de expirare, dacă ştii ce mănânci atunci când faci cumpărăturile. Fiecare a adus diverse produse şi le-am separat împreună pe grupe de produse, am discutat care sunt cele sănătoase şi care sunt cele nesănătoase şi de ce.
Ø Copiii
           Elevii au fost implicaţi direct şi receptivi, aceştia au înţeles tema şi au realizat  şi prezentat referate diverse şi educative. Împreună am realizat  un joc al cumpărătorului orbit: am legat la ochi mai mulţi voluntari şi i-am pus să aleagă produse de pe standul de prezentare, făcând astfel o paralelă cu ce se întâmplă când intră în magazine când ,,se lasă orbiţi,, de ambalaje, modul de prezentare, reduceri, neavând în vedere ce este mai important- conţinutul.
Ø Rezultatele
           Prin această activitate, i-am învăţat pe copii să discearnă între alimentele sănătoase şi cele nesănătoase, să fie mai atenţi la produsele pe care le cumpără având în vedere: conţinutul de substanţe, E-uri, data expirării...



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu