Ø
Proiectul
Proiectul
s-a desfăşurat cu elevii claselor primare şi gimnaziale, sub îndrumarea doamnei
învăţătoare Zarujanu Maria şi a doamnei profesoare Nistor Alina, în cadrul
căreia copiii au confecţionat din lemn în jur de zece căsuţe pentru păsărele.
Ø
Copiii
Elevii au
fost foarte încântaţi, au lucrat cu spor şi îndemânare, s-au luat chiar la întrecere
, care căsuţă este mai frumoasă. Copiii au pus în căsuţe mâncare
pentru păsărele şi le-au instalat în arborii din curtea şcolii.
Ø
Rezultatele
Rezultatul a fost crearea,
ansamblarea şi montarea a în jur de zece căsuţe în parcul din curtea şcolii pentru păsărelele care vor
ierna la noi în sat.
Ø
CIVILIZAŢI
ÎN TRAFIC
Ø Proiectul
Proiectul
s-a desfăşurat cu elevii claselor a V-a şi a VI-a, la care am avut ca invitaţi
agenţi de poliţie de la Postul de poliţie Boroaia, din cadrul I.P.J.Suceava:
agent şef principal de poliţie Aparaschivei Vasile şi agent principal Atomei
Andreea. La această activitate, elevilor li s-au explicat semnele de
circulaţie, regulile de circulaţie rutieră, cum traversăm strada, deplasarea
pietonilor pe drumurile publice, reguli pentru prevenirea accidentelor cu
victime din răndul copiilor.
Ø Copiii
Elevii
au participat activ la această activitate, câţiva s-au oferit voluntari şi au
colaborat cu agenţii de poliţie, oferind exemple de comportamente în trafic
colegilor lor. Copiii au fost foarte încântaţi şi le-a plăcut foarte mult
această activitate, mai ales că a fost una practică şi în aer liber. Copii s-au
bucurat să vadă ca la această activitate a participat şi o fostă elevă şcolii
unde învaţă, agent de poliţie debutant Clipa Livia Mihaela.
Ø Rezultatele
Rezultatul
s-a concretizat în dezvoltarea unui comportament responsabil, în
conştientizarea pericolelor şi a urmărilor grave în cazul nerespectării
normelor şi regulilor de circulaţie şi conduită.
COMPETIŢII
SPORTIVE
Ø Proiectul
Proiectul
s-a desfăşurat cu elevii claselor gimnaziale, cu teme Baschet fete-băieti,
grupaţi în şase echipe de câte trei la fete şi patru echipe a câte patru la
băieţi, care au jucat în reprize de câte 10 minute.
Ø Copiii
Elevii s-au
bucurat, au fost foarte veseli, competitivi, s-au distrat şi au fost plini de
energie. Le-a plăcut că le-am oferit şansa să joace într-o sală de sport şi cu
echipament ( tricouri colorate pe echipe).
Ø Rezultatele
Rezultatul
s-a concretizat într-o activitate plină de vitalitate, sănătate şi mişcare,
copiii au eliberat o energie nemaipomenită, au conştientizat importanţa
mişcării , a sportului în viaţa lor de zi cu zi. La finalul competiţiei cele
mai bune echipe au luat premii şi diplome.
CREAŢII LITERARE
Ø
Proiectul
Proiectul s-a desfăşurat cu
elevii claselor a VI-a şi a VII-a, şi a avut ca temă ,,La mulţi ani România- ţara
mea!,, , în cadrul căreia, elevii şi-au expus propriile creaţii în straie populare
de sărbătoare.
Ø
Copiii
În primul rănd elevii s-au străduit şi au dat dovadă
de imaginaţie şi creativitate, astfel ne-au încântat cu poezii frumoase
dedicate ţării noastre şi neamului românesc. Elevii au fost emoţionaţi, veseli,
au recitat frumos şi cu intonaţie, iar publicul minunat, i-au răsplătit cu
aplauze şi cu un clasament foarte strâns, primele trei locuri fiind premiate.
Toate lucrările vor fi expuse pe holul şcolii.
Ø
Rezultatele
Rezultatul a fost în primul rând
crearea de către copii a poeziilor, cum ar fi:
,,Ţara mea,,
,,1 Decembrie,,
,,Din rabdare,,
,,Sunt român!,,
,,De 1 decembrie,,
Depăşirea graniţelor imaginaţiei şi
creativităţii, dezvoltarea abilităţilor de interpretare sunt rezultatele acestei activităţi frumoase de creaţie şi de serbare a zilei naţionale a României 1 decembrie.
CUMPĂRĂTURI
INTELIGENTE
Ø
Proiectul
Proiectul s-a desfăşurat cu peste 30
de elevi ai claselor gimnaziale a VII-a şi a VIII-a. Elevii au pregătit
referate cu informaţii despre ce sunt cumpărăturile inteligente, etichetarea
produselor, cele mai nesănătoase alimente (au făcut un top), despre E-urile şi
substanţele de pe etichete, data de expirare, dacă ştii ce mănânci atunci când
faci cumpărăturile. Fiecare a adus diverse produse şi le-am separat împreună pe grupe de produse, am discutat care sunt cele sănătoase şi care sunt cele nesănătoase şi de ce.
Ø Copiii
Elevii au fost implicaţi direct şi
receptivi, aceştia au înţeles tema şi au realizat şi prezentat referate diverse şi educative. Împreună am realizat un joc al cumpărătorului orbit: am legat la ochi mai mulţi voluntari şi i-am pus să
aleagă produse de pe standul de prezentare, făcând astfel o paralelă cu ce se
întâmplă când intră în magazine când ,,se lasă orbiţi,, de ambalaje, modul de
prezentare, reduceri, neavând în vedere ce este mai important- conţinutul.
Ø Rezultatele
Prin această activitate, i-am
învăţat pe copii să discearnă între alimentele sănătoase şi cele nesănătoase,
să fie mai atenţi la produsele pe care le cumpără având în vedere: conţinutul
de substanţe, E-uri, data expirării...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu